GoSAT GS 7056 HDi (Sunsat S200) závady a jejich řešení

Nejede transpondér nějaké frekvence

U satelitního přijímače GoSAT 7056 HDi nebo Sunsat S200 jsme zaznamenali problémy po přeladění nových frekvencí Skylinku. Některá frekvence / transpondér nejde naladit, nebo má jeho signál mizernou kvalitu (nejčastěji transpondéru ČT na frekvenci 12344 MHz). Týká se to přijímačů bohužel už po záruční době.

Na vině je pravděpodobně životnost 5 kondenzátorů na základní desce přijímače - na obrázku červeně označené. Ty by mělo stačit vyměnit, ideálně za kondenzátory pro vyšší napětí (16V). Pokud si s opravou nevíte rady, můžete si nechat přijímač opravit u nás.

Ve většině případů pomůže výměna těch 5 kondenzátorů, ale pokud to nepomůže, tak už nemáme žádnou další jednoduchou radu. Dalším krokem v opravě je výměna všech zbylých modrých kondenzátorů, oprava/výměna zdroje a nakonec i možná výměna celé základní desky. A taky může být chyba úplně někde jinde, třeba ve zdrojovém signálu (např. vadný LNB).

Obrázek se zobrazí jen pro přihlášené zákazníky.

Pro jeho zobrazení je tedy potřeba se přihlásit nebo registrovat. Pokud jste snad zapomněli, tak tady lze heslo obnovit. Pokud si s registrací nebo heslem nevíte rady, napište nám nebo nám zavolejte: +420 607 706 566 a my to zařídíme ;-).

Přihlásit se Registrovat se

Gosat 7056 vadná základní deska

 

 
Produktové členění
Výrobci a značky
kateborie Satelitní technika Satelitní technika
kateborie TV antény TV antény
kateborie Zesilovače Zesilovače
kateborie Hlavní stanice STA Hlavní stanice STA
kateborie Kabely a konektory Kabely a konektory
kateborie Pasivní prvky Pasivní prvky
kateborie Set-top boxy Set-top boxy
kateborie Stožáry a držáky Stožáry a držáky
kateborie Zdroje a adaptéry Zdroje a adaptéry
kateborie Montážní skříně Montážní skříně
kateborie Akce Akce
kateborie Anténa Anténa

Velkoobchodní ceny