Vážení zákazníci, omlouváme se, ale možnost objednávat na eshopu je bohužel nedostupná.
Náprava bude trvat déle, než jsme čekali. V tuto chvíli funguje jen jako katalog zboží s jeho parametry. Děkujeme za pochopení.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Před převzetím zásilky byste měl(a) zkontrolovat, zda přepravní obal nevykazuje známky poškození. V případě, že je obal poškozen, máte dvě možnosti:
Zboží můžete reklamovat, když se na koupeném zboží objeví vada v záruční době, s několika málo výjimkami:
Je-li však u věci vyznačena lhůta k použití (např. v návodu nebo na obalu), končí záruka uplynutím této lhůty.
Může být záruční doba i delší? Ano, dobrovolně můžeme prodloužit záruku jakkoliv.
Pro vaši spokojenost připravujeme naše statistiky reklamovanosti značek a statistiky reklamovanosti satelitních přijímačů.
Záruka se samozřejmě vztahuje na veškeré zboží, i to jehož životnost může být i nižší než zákonná záruční doba (např. baterie). Potom se může stát, že např. baterie dosáhne své životnosti, a proto ji nelze reklamovat jako vadnou - došlo totiž k jejímu běžnému opotřebení.
Životnost je nyní hodně diskutovaná a tak jsme napsali článek o životnosti satelitních přijímačů.