Vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu

Spotřebitel, maloobchod

  • spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dní od obdržení zboží (písemně, v balíku nebo emailem)

  • po odstoupení od smlouvy má spotřebitel povinnost do 14-ti dní doručit nebo odeslat zboží zpět na naši prodejnu

  • spotřebitel nese náklady na doručení zboží, ať jsou jakékoliv

  • spotřebitel má vždy právo na vrácení nejlevnějšího poštovného, které prodejci zaplatil (např. obyčejné psaní při platbě předem)

  • zákazníkovi vrátíme peníze po vrácení zboží bez zbytečného odkladu

  • ze zákona není nutné nám vracet zboží v původním obalu, přesto Vás o to moc prosíme!

  • zákonem stanovený formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: PDF, DOC (MS Word)

Velkoobchod, nákup na firmu

  • zákazník nemá ze zákona právo na vrácení zboží, ale kontaktujte nás a my se Vám budeme snažit vyjít vstříc

  • došlo-li od nákupu ke změně ceny zboží, vracíme nejnižší cenu (obrana proti spekulantům při poklesu ceny)

  • podle druhu a povahy vraceného zboží si můžeme účtovat malý poplatek, na kterém se předem domluvíme

  • podle stavu zboží, ve kterém ho chcete vrátit, účtujeme náklady na uvedení zboží do původního stavu

  • u věcí, které jsme přímo pro Vás objednali, tj. neměli jsme ho skladem, si můžeme účtovat storno poplatek

Možnost odstoupení se nevztahuje na:

  • poskytování služeb od okamžiku jejich splnění (např. aktivace placených kanálů, registrace karty, přelaďění zesilovače)

  • zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno podle přání spotřebitele (např. koaxiální kabel atypické délky)

  • zboží, které bylo vyrobeno na zakázku na přání zákazníka - smlouva o dílo (např. zesilovač, slučovač, držák na zakázku)

  • přístupové karty, pokud spotřebitel porušil jejich původní obal

  • opravy a údržby provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost (např. opravy všeho druhu, přehrání firmwaru, kontrola bezvadnosti)

Co když zboží nese známky užívání?

  • právo odstoupit od smlouvy a vrátit zboží existuje proto, aby zákazník měl možnost zboží vyzkoušet a důkladně prohlédnout tak, jako by ho kupoval na prodejně
  • zboží tedy nesmíte používat. Pokud zboží nese známky užívání, právo na vrácení zaniká.

Musí mít zboží nepoškozený obal?

  • zboží není potřeba vracet v neporušeném obalu, výjimkou jsou audio a videonahrávky (CD, DVD), počítačový software a v našem případě televizní karty. Tento druh zboží musí pro možnost vrácení zůstat originálně zabalený v ochranné fólii bez poškození.
  • obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto prosíme o zabalení zboží a jeho odeslání v původním obalu. Můžete tak předejít nechtěnému poškození dopravou.
  • pokud zákazník není spotřebitel, vyhrazujeme si právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží do původního stavu. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Postup pro vrácení zboží zasláním

  1. Nepoškozené zboží vložte do krabice.
  2. Do krabice přiložte fakturu (vytvořte si kopii) a odstoupení od smlouvy.
  3. Krabici řádně zabalte a zabezpečte, aby nedošlo k poškození zboží.
  4. Dodací adresa je: Vladimír Malý, Krkoškova 18 Brno, 613 00
  5. Balík zašlete jako: obyčejný nebo cenný balík.
  6. V den přijetí zásilky Vám bude doručen email s informací přijetí vráceného zboží s 14 denní lhůtou na vrácení peněz.
  7. Neváhejte nás kontaktovat v případě dotazů.
 
Produktové členění
Výrobci a značky
kateborie Satelitní technika Satelitní technika
kateborie TV antény TV antény
kateborie Zesilovače Zesilovače
kateborie Hlavní stanice STA Hlavní stanice STA
kateborie Kabely a konektory Kabely a konektory
kateborie Pasivní prvky Pasivní prvky
kateborie Set-top boxy Set-top boxy
kateborie Stožáry a držáky Stožáry a držáky
kateborie Zdroje a adaptéry Zdroje a adaptéry
kateborie Montážní skříně Montážní skříně
kateborie Akce Akce
kateborie Anténa Anténa

Velkoobchodní ceny